Tack!

Jag blir så glad av alla härliga hälsningar från er alla. Det ger mig kraft och glädje. Jag saknar er alla och längtar till att få börja arbeta igen. Mitt jobb ger mig så mycket härliga upplevelser och varje dag händer det något nytt spännande. Att få hjälpa andra till ett aktivt liv är något som sporrar mig enormt mycket. Jag brinner verkligen för det jag gör. Hoppas att vi ses snart alla duktiga assistenter och kunder i Dalarna.
Kram
Mats
Jag blir så glad av alla härliga hälsningar från er alla. Det ger mig kraft och glädje. Jag saknar er alla och längtar till att få börja arbeta igen. Mitt jobb ger mig så mycket härliga upplevelser och varje dag händer det något nytt spännande. Att få hjälpa andra till ett aktivt liv är något som sporrar mig enormt mycket. Jag brinner verkligen för det jag gör. Hoppas att vi ses snart alla duktiga assistenter och kunder i Dalarna.
Kram
Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0