Hälsningar från några på VH assistans

Mats, så roligt att du och din lilla familj äntligen fått komma hem, lycka till med allt!
/Agnetha
Mats, så roligt att du och din lilla familj äntligen fått komma hem, lycka till med allt!
/Agnetha

Skickar en hälsning till Dig och din familj. Mina tankar har var varit och är ofta hos Er. Önskar er all lycka till och välkomna hem.
Ta hand om varandra.
/Barbro

Kul att ni fått åka hem. Jag är glad över att det rör sig i rätt riktning!
/Didrik

Äntligen hemma i Dalarna! Nu ska det roliga börja! Inga barn har jag och än lär det väl dröja men jag känner inga tvivel om att när den dagen(/dagarna?!) kommer blir det den största av dagar. Jag önskar er och er underbara Thea allt väl och hoppas att ni får njuta av en sjukhusfri tillvaro en lång lång tid framöver!
/Thomas

Önskar er välkommen hem hoppas allt går bra!
/Marita

Våra tankar är med dig och din familj.
/Mårten

Välkommen hem önskar jag dig och din familj! Ta hand om varandra och tänkt på att njuta av de stunder som ges.
/Helene

Roligt att ni kommit åter till Dalarna efter flera månader i Göteborg,
Möjligen har ni redan kommit hem till huset eller så är ni på Falu Lasarett.
Jag vill att du/ni känner allas vårt stöd och vi hoppas snart få se Thea på besök på kontoret.

Bästa hälsningar,
Björn

Min dotter fick direkt efter förlossningen flyttas till intensivvården. Hon fick stanna på sjukhus i fyra månader. Hon blev utskriven efter dessa månader dock ej friskskriven. Oron och förtvivlan under de månader då hon vistades på sjukhus vill jag inte tänka på. Efter sjukhusvistelsen för vår dotter, så kom många tuffa och jobbiga dagar för henne. Kontakten med sjukhuset var inte över, utan det var ständigt återbesök.
När vi fick hämta hem vår dotter ifrån sjukhuset, så var det ett stort och underbart skeende. VÄLKOMMEN HEM familjen ANDERSSON !
/Jill C

Hej Mats

Skönt att höra att ni har fått kommit hem till Falun efter tre månader på sjukhus. Det är svårt sätta sig in i er situation och förstå vilken tuff period ni har gått igenom. Jag tänker på er och ni finns i mina tankar. Vi på VH assistans saknar dig, men vet att när tiden är mogen, så ses vi snart igen. Till dess så ta hand om Dig och familjen. Kramar /Caroline


Kommentarer
Postat av: Karina & Andreas

Hejsan!

Välkomna hem hela familjen........ Det var kul att se er i Gbg när ni fick lämna sjukhuset.....

Kramar från Andreas & Karina

2009-11-10 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0