Hjulafton!

Konferensvecka på VH. Hittills har vi ju bara hunnit avverka 1½ av de 5 dagarna, men det har verkligen varit väl använd tid hittills! Otroligt intressant och lärorikt, och det är ju alltid lättast att ta till sig när det verkligen riktar sig mot just sådana bitar som du behandlar i ditt dagliga arbete.

Dock ska jag inte sticka under stol med att vissa bitar får anses som ganska skrämmande. Jag tänker då specifikt på eftermiddagens planerade aktivitet, då vi ska skickas ut på stan för att utföra ärenden. I rullstol! Spännande, intressant och lärorikt, ja. Men som sagt, mycket skrämmande. Jag har själv aldrig suttit i en rullstol, så jag kan nog knappast påstå mig vara speciellt kompetent i framförandet av den. Misstänker därför att eftermiddagen kommer locka till en hel del skratt och märkliga situationer då mina kolleger verkar hysa ungefär samma farhågor som jag kring sin egen förmåga att på ett korrekt sätt använda en rullstol :) 

Lovar återkomma med rapportering och eventuell tillbudsrapport kring vår hjulburna eftermiddag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0